fredag 29 oktober 2010

Nedslagen.

Stora tårar trillar ned för mina kinder.
Tankarna bara virvlar i mitt huvud.
Idag är jag hemma från jobbet efter information jag fick i går från personalchefen via mail.
Efter den överenskommelse vi kom fram till i onsdags känner jag mig nu kränkt, värdelös och totalt förnedrad.
Tror arbetsgivare att de kan komma och slå en på käften och sedan sparka en i huvudet och man ändå gladeligen ska le och gå med på helt absurda förslag i från dem.

Jag försöker skingra tankarna med lite städning men det går inte så bra.

2 kommentarer:

4U2 sa...

Vet inte vad som hänt dig men det skulle passa här att du läser mitt sista inlägg tror jag.

MassageLotta sa...

Fy inte kul .....men kul att du hittat till mig, en sönderstressad brud som aldrig kommer ge sig, bara livet är kul funkar allt....
kram