fredag 15 oktober 2010

En fredag med blandade känslor

Ja, så är det äntligen fredag.
Den här fredagen blir inte riktigt som vanligt för jag blev nämligen varslad om uppsägning i morse. Först blev jag både chockad och lite ledsen då det kom helt utan förvarning, inte minsta lilla indikation på detta trots att vi tidigare i veckan haft telefonmöte med vår chef. Men nu känner jag mej mest lättad och ser nu fram emot att få nya arbetsmöjligheter och lära mej nya saker. Jag skall väl även säga att huvudkontoret på företaget jag arbetar på ligger i Malmö och nu vill de att arbetsuppgifterna jag har skall vara där för det blir en enklare hantering för alla parter. Jag och min kollega har haft dispens att sitta här i Linköping och arbetat. Japp så nu kastar jag mej ut i livet för att hitta nya möjligheter.
Ja så nu vet ni jag söker arbete! Hör av er om ni har något bra förslag eller om ni vet något företag som söker personal. Så arbete i Linköping med omnejd sökes!

Ikväll blir det oxfilé med potatisgratäng & till det ett glas vin!

Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer: