söndag 10 maj 2009

Uppdatering!




Det är söndags morgon och jag sitter här i ett tyst hus, ja förutom snarkningar från en av våra hundar som ligger vid mina fötter. Regnet strilar ner utanför fönstret. Jag tänkte uppdatera lite om vad som hänt de senaste dagarna. I torsdags morse satte jag mej på tåget och åkte söder ut för lite jobb i två dagar. Samtidigt som jag klev på tåget anlände två macho killar hem till oss för att ta ner de fyra tallarna vi hade på vår tomt. Det blir mycket tall att ta hand om kan jag säga. Mannen och jag har haft god hjälpa att släpa och köra till tippen av våra två söner. Det är tur att de finns och är så hjälpsamma. Här kommer lite bilder så ni kan se hur tallarna togs ner. Tur att jag inte var hemma, hade fått magsår över att se hur macho killarna hänge i träden med sina motosågar.








Nu blir det hund promenad och så håller jag tummarna för att det slutar regna så vi kan fortsätta röja i trädgården.

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer: