lördag 23 maj 2009

Sol & Regn!

Först går man ut, solen skiner från en hyfsat blå himmel endast några fluffiga vita moln som seglar förbi. Sen helt plötsligt som från ingenstans börjar det häll regna. Bara rafsa ihop alla grejer man hade ute och ta skydd. Nu ser jag genom fönstret att solen är framme igen...men törs man dra ut alla grejer igen eller ska jag sitta kvar här framför datorn?


F & jag har hunnit med en tur in till stan idag. Han hittade ett par snygga jeans shorts och en rosa rutig skjorta. Jag var allt lite skeptisk till skjortan där han stod och höll den i handen på väg in i provrummet, men den blev kanon snygg! Själv köpte jag en vit lång skjorta, ett vitt linne, ett skärp och två par skor. Alltid kul att hitta grejer när man inte tänkt sig köpa något.





Nä, det är väl bäst att ta tag i sakerna som behöver göras här hemma. Hörde precis att tvättmaskinen stannade och hänger inte jag upp tvätten lär den vara kvar i maskinen.

F är igång med toa renoveringen. Väggarna är nu målade så han skall börja lägga klinker på golvet nu.


Så här såg det ut när vi fått bort badrumsskåp & toastol. Känns som tidigare renovering är lite fusk gjord. Det var målat runt badrumsskåpet och mattan var skuren runt toastolen. Ja, ja nu blir det bättre i alla fall.

1 kommentar:

himlaverket sa...

Söta skor du hittat.
Jag brukar också köpa nya varje sommar och glömma att jag gör lika varje år. Så jag har jättemånga favvisar och hinner bara använda hälften innan sommaren är slut.
Kramis Ulla