lördag 16 maj 2009

Lördag!

Å vad tiden rusar fram idag. Jag och F (min man) har varit på stan idag. Det händer inte så ofta men i dag hände det. Vi gick runt i lite olika affärer och kikade. Jag hittade tre blusar. En på Lindex & två på HM.


Det var massor med folk på stan. Det är Studentorkesterfestival så vi hann även med att kika lite på kortegen och så spelar orkestrarna lite överallt på stan under dagen...kul.
Efter vår stads tur styrde vi kosan mot IKEA. Där inhandlades tre amplar. Å när dessa var inhandlade var vi tvugna att köra förbi Blomster Landet för att ha något att fylla dem med.
Åhhh vad mycket fina blommor det finns. Jag fick med mej ceris/vit surfinia och vita snötungor.




Blommorna är nu planterade och hänger fint på balkongen.

Det ser inte mycket ut för världen än, men jag tror det kommer bli bra;-)

Nu skall jag försöka övertala F att börja med maten. Det kurrar i min mage.

I kväll ser vi på Melodifestivalen, vad gör ni?





Inga kommentarer: