onsdag 8 december 2010

Vilken träningspersolighet är du?

Jag var bara tvungen att göra det här testet.
Vilken träningspersonlighet är du?
Och här kommer svaret!

Jag är måndagstypen.

Du är TV-shop-typen som beställer mycket saker men använder dem aldrig.
Du har insett att förändringen av din livsstil är nödvändig men skjuter ständigt upp den.
Ibland bestämmer du dig och kommer iväg och tränar ett pass då och då.
Du har svårt att se helheten och bibehålla de positiva fördelarna med att träna.

Ja, detta är sant...sån är jag...men vad skall jag göra då? Jo. men det fanns det svar på också.

Här är lösningen

Jag börjar om varje måndag eftersom jag satt för höga mål och tröskeln blir för hög att ta sig över och förändringen blir för stor i mitt liv. Jag måste ta bort ordet "men" ur mitt ordföråd.
T ex "Jag skall börja träna men inte idag när det regnar". När jag gjort detta kan jag ta ett genomtänkt beslut och handla där efter. Med ganska små och regelbundna förändringar kommer jag att komma i väldigt bra form och behålla den.

Jaa, hur svårt kan det vara?

1 kommentar:

4U2 sa...

Det verkar enkelt, jag är samma stil som du.