tisdag 7 december 2010

Tiden går fort!

Oj, oj, oj....snart är det julafton. Tiden bara rusar iväg.
Idag bär det av på julklappsinköp.
Mamma och jag styr kosan mot IKANO huset för dagens inköp.

Mina tankar bara virvlar runt....det är så mycket känslor i det här med att inte ha något arbete.
Trots att jag vet att det inte är mej personligen det beror på utan att vi har effektiviserat och förbättra så mycket på avdelningen jag tillhörde. Jag jobbade inte heller på huvudkontoret så när de nu bestämde sig för en omorganisation så blev jag överflödig då de ville ha all administration på huvudkontoret. Jag ser till större delen positivt på det hela och tror och hoppas att jag snart kommer att ha ett arbete. Då service både mot kunder och medarbetare samt administration gått som en röd tråd genom de arbeten jag haft och jag vet att jag är bra på det är det min högsta önskan att få ett jobb med de ingredienserna, men givetvis är alla arbeten av intresse.
Japp, det är lite om vad som rör sig i mitt huvud nu. Jag vet att jag inte är ensam om att vara i denna situation så det skulle vara kul att komma i kontakt med andra som liksom jag är mellan två jobb.

Nej, nu måste jag skynda mej....julklappsinköp!!!

Inga kommentarer: