söndag 4 oktober 2009

Parfymer & Dofter

Idag har jag och mannen varit på stan och handlat lite. Till honom blev det en jätte fin stickad tröja från H&M och jag själv hittade en lång skjorta på Gina Tricot. Båda blev vi nöjda med våra köp.

När jag står och väntar på honom i provrummet kommer en stark doft av parfym. Jag kan inte förstå att man måste ta på så mycket parfym. När det blir för mycket luktar det inte gått utan det blir mer som att det stinker. Jag själv tycker att man bara ska ana doften en smula. Så där som en bris av doften skulle man kunna säga.

Min favorit doft just nu är Daisy från Marc Jacobs och så gillar jag Carolina Gynnings Go Girl.

1 kommentar:

Linruz sa...

Mysigt att åka i väg och shoppa lite med maken.
Visst har man sina klara favoriter när det gäller dofter.
Hoppas ni får en fin kväll.
Kram Lina