lördag 17 oktober 2009

Lördag och grå väder.

Här sitter jag och funderar på vad som skall hända idag. Inga planer är gjorda denna helg så vi kommer ta dagarna som de kommer.
En sak vet jag i alla fall och det är att vi ska till IKEA under dagen. Väntar bara hem mannen som är och fixar mat åt stadens hockey lag. De ska iväg på borta match och då måste de så klart äta innan de åker.
Jag vill även kolla på klinker plattor till badrummet som snart ska börja renoveras. Vi hoppas på att kunna börja riva under nästa vecka. Jag hade tänkt visa lite bilder på badrummet som det ser ut nu, men det gick inte att föra över bilderna så jag får visa dessa vid ett senare tillfälle. Jag kan berätta att färgerna i badrummet är bruna väggar, orangemelerat golv samt grönt badkar, handfat och toastol. Härliga 70-tals färger!

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Hoppas att ni också kom er til Ikea. Vi gjorde det och fick hem hyllorna som jag ville ha!

Med de färgerna i badrummet kan jag verkligen förstå att du längtar efter att få renovera... ;-)