söndag 8 mars 2009

Vad har hänt idag!

I morse åkte mannen och jag till IKEA för att köpa diverse små saker. Vi köpte bland annat en kran till vårt nya tvättställ. Den är nu monterad och klar och det blev kanon bra. Efter besöket tog vi även en sväng in på Ikanohuset. Ibland är det så himla skönt att bara helt lugnt gå in och ut ur butikerna och bra kika. Vi fick med oss var sin påse med kläder hem i alla fall. Jag hittade en top på Vero Moda och mannen fyndade två T-shirts och en skarfs ( stavas det så? ). Sedan vi kommit hem har jag hunnit laga mat och tagit ett varv med dammsugaren, men det gör jag ju nästan varje dag.Nu ska jag ropa hit yngsta sonen så ska vi tillsammans kolla om vi hittar någon resa till sommaren.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att planera resa ...Ta nåt varmt!Inte så mycket här hemma av den varan..suck..
Visst är det härligt med de små liven...
Kul med 2 st som har varandra eller hur?!
Ha en härlig söndag ,,Mvh jenny

Anonym sa...

Vet ej om mitt inlägg kom fram ..
Härligt med varmare planer i detta RUSK väder ..
Phuuu
Är det Han hundar du har eller en av varje?
Mvh jenny