lördag 28 mars 2009

En lugn dag.

I dag hade mannen och jag tänkt oss en riktig röjar dag, men så blev det inte. Tro det eller ej men när jag slog upp mina blå i morse och kollade på klockan stod visarna på halv elva. Det kan jag säga att det händer inte ofta men idag hände det. Det vi hade planerat kom liksom av sig. I stället väckte vi äldsta sonen för att dra ut honom på en övningskörnings tur. Vi ställde kosan mot en av mina kusiner för att kika på deras nybyggda hus...eller ganska nybyggda åtminstone. De flyttade in i februari förra året. Det var väldigt fint och genom tänkt gjort. Både min kusin & hans sambo är väldigt duktiga och kreativa. Kul att få se ert hus och tack för att vi fick komma och våld gästa er.
Nu står mannen vid spisen och lagar mat. Jag svepte förbi köket för en stund sedan och där var så fint dukat och det doftade gott. Han är duktig han!
Ni glömmer väl inte att ställa fram klockan.....sommartid!
Earth Hour mellan 20,30-21,30 får man inte heller glömma.

Inga kommentarer: