tisdag 22 juni 2010

Kväll

Jobbat hela dagen med solen lysande utanför fönstret.
Det går alltid lite lättare att jobba när det är fint väder.

Efter jobbet susade jag & mannen i väg för att köpa salladsskålar för 9:-. Vanliga enkla i glas men passar oss perfekt. Vi köpte också nya handtag till våra garderobsdörrar som snart är uppiffade med ny vit färg. Kommer att bli så bra. Han är duktig mannen!

Tanken var att jag skulle dra iväg på en promenad nu i kväll men jag fick fram symaskinen och lagade ett par byxor till yngsta sonen å sedan fastnade jag framför datorn. Klickade mej in på Ellos hemsida där jag beställde ett par smala jeans och ett par jätte fina sandaler från Esprite.
Japp känner mej nöjd.

Nu ska jag gå och lägga huvudet på kudden för i morgon är en ny arbetsdag.

Tjingeling!

Inga kommentarer: