tisdag 6 januari 2009

Sista kaffe slurken är ur drucken.
Kom för en stund sedan in från dagens långpromenad. Har gått 1 mil för att vara exakt. Å jag säger det....hur skönt som helst.
Jag hade tänkt mej att gå ner ett par kilo och så ska jag börja träna inför årets tjejmil.
Jag har satt ett start datum för min vikt nedgång till måndag den 12/1 & då börjar även resan mot form toppen till tjejmilen.
Jag har tjuvstartat lite bara för att vara mentalt förberedd till på måndag.
Jag kommer att väga mej en gång i veckan och det blir på fredagar så jag vägde mej redan i fredags den 2/1. Vågen stannade på 74,2 kg.
Jag är inte överviktig till min 171 cm men det är inte kul när man har en "volang" i midjan som hänger över byxlinningen så det är den jag vill få bort.

Här är min vikt och mina mått inför starten:

Vikt:74,2 kilo
Längd:171 cm
Bröst:103 cm
Midja:90 cm

Stuss: 103 cm
Lår: 61 cm

Här är adressen till tjejmilens hemsida för er som oxå vill anmäla er: www.tjejmilen.se

Jag var med förra året och det var hur kul som helst. Tyvärr kunde jag inte springa hela milen pga bristningar i mina benhinnor...men i år ska det gå!

Inga kommentarer: