lördag 4 oktober 2008

Hej!

Jag har precis kommit in från en promenad med hunden och sitter här med ett rykande glas te....mmmm, gott! Champagne Creme heter det, och med lite honung i blir det fantasktisk gott.
Gick och retade upp mej lite när jag var ute. Jag är en av alla Linköpingsbor som plockar upp efter min hund när vi är ute, men jag börjar förstå de som inte gör det! Det finns ju för tusan inga papperskorgar i den här stan. Hur kul är det att gå om kring med en svart påse i näven i nästan en halv timme? Ja...inte skitkul kan jag ju säga! Men tack och lov hitta jag en av dessa gröna ovanliga papperskorgar tillslut.
Idag känner jag för att städa så det är väl lika bra att dra igång! Fram med dammsugaren, skurhinken och dammtrasan. Sätt på lite bra musik och kör på!

Inga kommentarer: