söndag 13 juli 2008

Hallå!

Snurrig dag!

Sonen åkte i väg för att sommar jobba, blir borta i tre veckor. Kommer att kännas tomt, men men. Min syster ringde för hon ville att jag skulle med till stan och visst det kunde jag tänka mej det. Efter en stund ringer hon tillbaka då hennes ynsta dotter fått en allergichock och måste till sjukhuset snabbt. Inget stan alltså. Tog istället en promenad på en timme. Fantastisk skönt, kanon väder. Men jag hann ju bara innanför dörren så började det att häll regna, lite flyt där kan man ju säga. Syster ringde tillbaka och det hade gått bra på sjukhuset så nu undrade hon om jag ville med till stadens stora köpcentrum. Och visst snäll som man är så hänger man på. Blev mest att koll till hennes båda barn de de oxå var med. Är inte van vid små barn längre så efter den trippen blev jag helt slut. Slö tittat lite på TV nu i kväll men jag tror sängen kallar så God natt!

Inga kommentarer: